Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Iseljavanje Srba iz Raške oblasti

Komentari (64) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 04 april 2010 15:05
Gavrilo
Uz ovu vlast i ovakve NVO toga ce biti sve vise dok se ne ponovi KIM!A onda slede NATO trupe i stvaranje nove drzave!Nema tu nista novo samo se kopiraju stvari jer mi kao narod ne vredimo, za dinar cemo i majku da prodamo!
Preporuke:
0
0
2 nedelja, 04 april 2010 15:34
Sloboda
Naravno, srpski mediji sa nacionalnom frekvencijom u službi vlasti ovo ne prenose, briga ih i za Srbe i za Srbiju. Poruka za Srbe iz Raške je da ostanu na svojim vekovnim ognjištima, da se ne iseljavaju i ne čine uslugu muslimanskim teroristima, a ova izdajnička vlast koja uništava Srbe i srpski nacionalni identitet i rasparčava Srbiju nedvosmisleno, mora da padne. Ova vlast je saveznik srpskih neprijatelja, neprijatelja čiji interesi se sukobljavaju sa srpskim nacionalnim interesima i koji žele da Srba i Srbije ne bude. Srpski neprijatelji (Nemačka, SAD, Turska) su odavno isplanirali šta žele da postignu na Balkanu i šta žele da učine sa Srbijom i to ostvaruju preko svojih marioneta u Srbiji. Ako ne odreagujemo, ostaćemo upamćeni u srpskoj istoriji kao izdajnička generacija. Kao generacija koja je pogazila žrtve svojih predaka, prešla preko prolivene srpske krvi za ovu zemlju. Srbiji je potrebna nova politička snaga, u vidu stranke i vođe (slično onome što je Ataturk učinio sa Turskom kada je bila u beznađu) koji će nacionalno osvešćeni u savezništvu sa Rusijom i Kinom, dići Srbiju na noge, jer Srbija je danas ponižena, bačena na kolena, sakate je, muče je, polako je sahranjuju, a njen duh mučki ubijaju. Srbi, ako želimo da Srbija opstane i mi kao narod, ova vlast koja je ništa drugo do marioneta srpskih neprijatelja mora da padne. Pomozimo dok još nije kasno, iako je već prošlo dvanaest sati. Širimo srpsko jedinstvo, veru u Srpsku pravoslavnu crkvu i dignimo svoj glas protiv još uvek aktuelnog genocida nad Srbima i Srbijom kojima se ne nazire kraj. Uništavaju nas na svim poljima (nacionalnom, teritorijalnom, duhovnom, moralnom), ali moramo da izdržimo, prolazili smo kroz slična iskušenja i ranije, od turske vladavine, preko austrijske čizme i albanske golgote, nemačke okupacije i komunističkog ispiranja mozga do ratova 90-ih. Samo SRPSKO JEDINSTVO i pametna nacionalna politika novih ljudi koje nisu ogrezli u politički kriminal može da nas spasese. Srbi, probudite s
Preporuke:
0
0
3 nedelja, 04 april 2010 15:56
Oblast Raska
Tesko ce nas narod u raskoj oblasti docekati bilo koju pomoc iz beograda. Ipak smo mi "lider" u ljudskim pravima... strasno.
Preporuke:
0
0
4 nedelja, 04 april 2010 15:57
BL
Ovako je kod nas počelo! Ali Srbi imaju pametnija posla! Hoćemo još jednu Deklaraciju ove sedmice! I svake sledeće! Bitno je da je Beograd na sigurnom, još uvijek!
Preporuke:
0
0
5 nedelja, 04 april 2010 16:00
Goran Jevtović
Šta nam uradiše od postojbine Srbije, od zemlje Nemanjine i Rastkove...
Izdržite gospodine Janićijeviću, nađite snagu i hrabrost. Uz vas smo svom dušom.
Doći će vreme da sačuvamo i obnovimo srpstvo u njegovoj kolevci! I spasimo vas prestale Srbe.
Neka vas Bog čuva!
Preporuke:
0
0
6 nedelja, 04 april 2010 16:05
bgd
Klintonka kaze da na Balkanu posao jos nije zavrsen,tacno taze,vreme je da se vrati sve ono sto je srpsko a oteto za vreme americke dominacije svetom.Srecom za Srbe uskoro ce Kina postati svetska sila broj jedan,pa vreme je braco Srbi da vracamo ono sto je nase.
Preporuke:
0
0
7 nedelja, 04 april 2010 17:56
Svetolik
Zločinačka Amerika već 20 godina razapinje Srbe tako da su Srbi umorni od tog razapinjanja. Zločinačka Amerika sinhronizovano napada Srbe na više frontova (Republika Srpska, Kosovo, Metohija, Vojvodina, Raška oblast) tako da Srbi nemaju snage za sve otpore. Snage bi i bilo, ali mnogi posustaju u volji. Zločinačka Amerika protiv Srba radi planski, metodično, sistematski, sa ciljem da Srbe stavi u nezaustavljiv proces uništenja i nestajanja.
Za ovih 20 godina planetarne premoći zločinačke Amerike, Srbima je oteto zemlje više nego što su to uspevali svi osvajači u istoriji agresija na Srbe.
Zločinačka Amerika lažima satanizuje Srbe, pravda se lažnim brigama za prava ova i ona, tako da svi oko Srba imaju ta nekakva prava, SAMO SRBI, PO AMERIČKOM NALOGU, NEMAJU NIKAKVA PRAVA, A ONDA ZLOČINAČKA AMERIKA UBIJA SRBE.
Zločinačka Amerika je prvo Srbima oduzela pravo na odbranu, i to je osnova svih napada na Srbe i osnova uništavanja Srba kroz američka „suđenja“ u raznim sudovima tipa „Haškog suda“.
Preporuke:
0
0
8 nedelja, 04 april 2010 18:27
vera
Srbin, ako ima spor sa muslimanom


Mozda se ne tice same teme ali mozda je neko primetio kako se takvom formulacijom samo cini usluga nekom tamo Zukurlicu i ostalima koji bi po meni da se idu dosta toga. Naime, za mene nije ispravno napisati odvojeno Srbin i musliman jer to podrazumeva i neodoljivo upucuje na zakljucak kako je nemoguce postojanje Srba vere muslimanske sto po meni i istorijski gledano nije nista neobicno, stavise, cak imate muzej u Priboju sa prilcno neobicnom slikom majke kojoj je jedan sin vere pravoslvne a drugi sin vere muslimanske.

Sta sam jos hteo revi. Da, to se mo usporediti sa primerom kad se Vojvodina i Srbija pisu u kontekstu koji isklucuje cinjenicu da se radi o istoj yemlji.
Preporuke:
0
0
9 nedelja, 04 april 2010 19:01
Antilohije
Proces svetskog Jihada je u punom zamahu.Obezglavljeno Hriscanstvo, u punom demografskom kolapsu, potresano Vatikanskim aferama svih vrsta, vec celi vek se nalazi u defanzivi i nema odgovor prema nadirucem Islamu.Zapad pokusava podeliti islam na radikalan, manje radikalan i tolerantan.Velika greska, Od svog nastanka u Medini,Islam ne tolerise druge religije pored sebe i svim sredstvima tezi da ih unisti. Posmatrati odvojeno pokolje Kopta u Egiptu, genocide u Jermeniji Africi, Beslanu, Moskvi, Londonu, Parizu, Bosni, Kosovu, Mumbaiju, ili bilo gde u svetu je velika greska.Sve je to dio svetske ekspanzije Islama.Nedavno Ceric rece, muslimanimaa, de se ne boje, jer njih nije milion i po na Balkanu, nego 25.000.000, sto je tacno.U Evropi je danas oko 2500.000 potencijalnih svetih ratnika Jihada.Umesto da se svetsko Hriscanstvo slozno suprostavi zajednickoj opasnosti, ono se povlaci, zrtvujuci male hriscanske zajednice u Africi, Aziji,Evropi u nadi da smire i zadovolje islamsku azdaju.Kao nekada 37-38 godine prosloga veka, kada su zatvarali oci pred usponom Hitlera, i zrtvovali mu Poljsku, Cesku, Belgiju itd u nadi da ga odobrovolje, tako i danas je prica o nadolazecoj opasnostima u zapadnim medijima tabu tema, zapad cak i pomaze da se uniste hriscani na Balkanu potpomazuci sirenje Albanije, Turske u zelenu transveralu koja ce preseci Evropu na pola.Arapske pare, potplaceni i uplaseni Hriscani, su saucesnici u ovovekovnom jhadu.Islam se nece zadovoljiti mrvicama.Njihov cilj je svetski kalifat, i trajno uniastenje svih drugih religija.Upravo radi toga je velika greska i Srpske politicke elite koja, se solidarise sa hriscanskim kvinslizima i zrtvuje, juce Kosovo, sutra Bosnu, prekosutra Rasku, a zakosutra i Beli Grad, jer ambicija Islama je vaskrsenje Otomanske carevine u starim granicama.U zdravlje pravoslavni Srbi, Hristos Vaskrse. Ovo je poslednji trenutak da se oci otvore.
Preporuke:
0
0
10 nedelja, 04 april 2010 22:56
goran vukojevic -goso
braco srbi i sestre srpkinje zivim i radim na kosovu
gde i sami znate kakva je situacija .Sta mogu da vam kazem organizujte se nemojte dedovinu davat jer niste je vi kupovali za du nasu dedovinu velika je krv prolivena ,nazalost braco moja to su ovamo kod nas pocela nasa braca i sestre da rade bice prokleveni nece imati napretka od tih para a nece biti napretka ni kod vas ako to radite nego braco moja mudrije igrajte igru kao sah nadmudrujte vi njih .Sada ce neko reci a kako kad imamo ovakvu vlast na celo drzave ? Prvo da promenimo ove sto dodjose i pored nasih muka da nam za saku dolara krv piju ,da srebrenicu koja i nije bila nase delo u nasoj skupstini osude (NESTO STO JE IZMISLJENO I TO JAVNOST ZNA ) a jasenovac sarajevo oluje razne kosovo ostave zar nisu satanska tvorevina .Zato draga braco i sestre satrimo satanu uz pomoc boga nasega jer je on u ovaj danasnji dan pobedio smrt znaci smrti ne treba da se bojimo , ako ne tezimo ka materijalnom ,ako tezimo ka necemu sto je sveto onda nam nemogu nista .ZIVELA SRBIJA ZIVELO SRPSTVO!
Preporuke:
0
0
11 nedelja, 04 april 2010 23:09
Rainbow Randolph
Sve je to ok, Kina jaca, Rusija se vratila, ali ne vidim gdje smo tu mi. Mislim to sto se nama desava nije problem samo nasih politicara nego i nas kao naroda, jer moram da kazem mi smo najvise odgovorni za sve nedace koje nas snalaze u ovo vrijeme. Kad mi neki Srbin kaze kako se on zallaze na Veliku Srbiju, a ja onda pitam a kako ce to Srbi da kontrolisu toliku teritoriju , da im nece mozda Muslimani i Hrvati odradivati posao. Pa i ova prica sa regionalizacijom i Sandjakom se upravo desava zbog toga sto ljudi vide da smo mi kao narod vrlo slabi i nemamo jasan politicki plan za buducnos. Ljudi vide da se mogu odvojiti, imaju para pa mogu da rade sta hoce, sa njihove strane opravdano, sa nase nije. Ali ce se opet sve zavrsiti sa nasom pricom kako je to nepravda. Nama izgleda nista drugo ne preostaje nego da konstatujemo nepravde.
Preporuke:
0
0
12 nedelja, 04 april 2010 23:27
pera peric
Braco Srbi, ne dozvolimo da nas ovaj tadic rasparca i totalno unisti. Ne dozvolimo nikakvu regionalizaciju [tako nesto ne postoji niujednoj evropskoj drzavi ] jer nasi vekovni neprijatelji = nemacka, austrija i prokleta amerika , hoce od nas da naprave kao nekakve male drzavice koje nece imati vojsku i mocice sa nama da rade sto hoce jer necemo moci da se suprotstavimo. Ovo bi bila poslednja faza unistavanja srpstva na balkanu. Zar ovaj nas narod ne vidi da je prvo razbijena SFRJ pa su nas bombarddovali ni krive ni duzne, a onda uzeli Kosovo pa onda izglasali statut vojvodine, sad rovare u nekakvom sandzaku i presevskoj dolini sve na celu sa marionetom tadicem koji stalno glumi srbina , a revnosno ispunjava sve naloge nasih zapadnih ,prijatelja,. Unistio je vojsku i naoruzanje i prica o nekoj profesionalnoj vojsci koja bi morala da ratuje za njihov racun a ne da brani svoju otadzbinu. Daalje nam je unistio svu privredu , poljoprivredu, stocarstvo, gradjevinarstvo industriju itd. Inistava nam crkvu i prosvetu, banke i zdravstvo , rasprodao hrvatime zemljiste u vojvodini, naterao ove nase da izglasaju nekakvu deklaraciju o nepostojecem genocidu u srebrenici i ovako bi mogli da nabrajamo do sutra. U ime boga ucinimo nesto!!!!!!!
Preporuke:
0
0
13 nedelja, 04 april 2010 23:44
jututunac
@BL: da vas dopunim - koliko ce jos vode Dunavom proteci da bi se saznalo da je Beograd najveci srpski, anti-srpski grad? Podsecam vas skromno da Wasington, Pariz, London jesu anti-srpski ali...nisu srpski gradovi.
Preporuke:
0
0
14 ponedeljak, 05 april 2010 00:04
Bane B
Žao mi je što nismo Osetija i što nas niko ne čuva.
Preporuke:
0
0
15 ponedeljak, 05 april 2010 00:21
Zdravko
Ovo stanje je alarmantno ali i očekivano, nažalost! Demontaža Srbije je u punom jeku. I umjesto da se zbog ovakve nacionalne katastrofe sazove vanredna i HITNA sjednica Skupštine Srbije zasjedanje je bilo ali na temu proglašenja Srba za genocidni narod i proglasili su ga. Zato Srbe u Raškoj ne očekuje ništa dobro! Jer se hitnost i dnevni red usvaja u američkoj ambasadi. Mi u Republici Srpskoj smo zgranuti i uplašeni, jer i nas ne očekuje ništa bolje. Nego, mali će biti beogradski pašaluk da nas sve primi. A kuda ćemo???? Od izbora ne treba očekivati NIŠTA, ali apsolutno ništa. Jer šta je alternativa, Vučić i Nikolić. PA oni su priznali Hašku satrapiju, hoće sa našim krvnicima u ZAJEDNIČKU državu. A ovi u toj zajedničkoj državi hoće da nas ne bude. Pa kakvo je to šizofreno ponašanje? Od Beograda ne treba očekivati ništa, to je jedna velika topionica srpskog naroda. U Beograd uđeš kao Srbin a izađeš kao "evropejac". Desi li se u tome gradu ikakav masovniji miting podrške našoj braći u žici na Kosovu i Metohiji, kakav protest protiv usvajanja sramne srebreničke deklaracije, ču li se ikakav glas protiv davanja državnosti Vojvodini? Na koljenima smo, ali to dušmanima nije dovoljno, oni hoće da nas vuku kroz blato. U narod se uvukao ovčiji strah, a vukovi rade posao. Pastira nema, tumaramo od nemila do nedraga. Svak se o svojoj muci zabavio a niko ne vidi da ne idemo nikuda. Ali ništa to nije bitno, bitno je da ne naljutimo MMF, Vijeće Europe, NATO pakt, američki kongres. Trebamo narod koji je navikao na žrtvu a imamo amorfnu masu koja je spremna na predaju, i izbjeglištvo. Ali kuda? Kad nas sabiju u pomenuti pašaluk, kud onda. Ili da se odmah svi poturčimo da nas ostave na miru. Svako će Turska voditi glavnu riječ na Balkanu! Radikalno, ali totalno radikalno treba promijeniti stanje!
Preporuke:
0
0
16 ponedeljak, 05 april 2010 01:28
Stefan
Strasno sta se Srbima desava u njihovoj maticnoj zemlji! Pa ima li gde nasih politicara?! Sta oni rade??
Preporuke:
0
0
17 ponedeljak, 05 april 2010 03:13
Srbin iz Raske oblasti
Ovde u Raskoj oblasti mi Srbi nemamo nikakvo poverenje u Tadicev rezim, oni su prepustili svu vlast Ljajicu i Ugljaninu u zamenu za glasove muslimana na izborima. Muslimani imaju ogromne prihode od prodaje i trgovine narkoticima, o tome se u Beogradu ne prica, i tim parama kupuju kuce i imanja od Srba.Turske diplomate cesto posecuju Novi Pazar, ovde ima mnogo americkih agencija, mora se iz korena menjati drzavna politika, ako je uopste ima.
Preporuke:
0
0
18 ponedeljak, 05 april 2010 05:20
Sizif
Nema sreće dok su ovi na vlasti, a Beograd glavni grad.
Preporuke:
0
0
19 ponedeljak, 05 april 2010 05:20
Tony
Da vidimo kako to radi patriotska NVO tvrdeci da:
Muslimani ugrozavaju Srbe u Sandzaku,
Srbi se pod pritiskom iseljavaju,
Velike sile pomazu Muslimane,
Kao dokaze za sve ovo prilazu se pausalne optuzbe, prepune opstih mesta ( ako dete nosi krst, dobija losije ocene, fekalije se izlevaju u blizini srpskih imanja...)
Srbi iz svojih udobnih soba pisu defetisticke komentare na ovu temu (naravno sve i jedan zna sve o svetskoj politici) i prizivaju nove poraze sretni sto imaju jos jedan razlog da uzivaju u svom morbidnom fatalizmu...
Kraj otuzne price na srpski nacin.
Zbilja, kada covek pogleda kako to rade "antisrpske NVO" koje prste od svezine, konkretnosti, aktivizma, jasnih ciljeva i upornog PR, onda nije ni cudo sto smo narod koji se raspada i propada.
Preporuke:
0
0
20 ponedeljak, 05 april 2010 07:34
dragoslav pavkov
Ne vidim čemu iščuđavanje,kad je ako ne pre,a ono pre dvadeset godina bilo jasno šta se dešava i kuda sve vodi.Početkom osamdesetih išao sam u srednju školu i sticajem okolnosti poznavao sam dosta momaka "pazaraca" koji su u Beogradu išli u školu,studirali i "bavili se biznisom".Za mene,dete iz čisto srpske sredine veliko iznenađenje je predstavljao njihov nacionalizam i nekakav sandžački lokalpatriotizam.Jednostavno,dok su mene učili (a ja naučio) da su svi ljudi jednaki bez obzira na nacionalnu i versku pripadnost,da je drugi svetski rat završen 1945,njih tamo su naučili da smo mi "Vlasi",da su "naši" u ratu ubijali "njihove",da prema nama treba da imaju-ako ništa efikasnije,a ono barem rezervu...U tome su ih implicite podržavali i profesori,policija...Sa mnom u razred je išao momak iz nekog sela kod Sjenice,Šaljić M.dečko koji je po dolasku u internat ceo dan bio žedan jer nije smeo da ustane sa kreveta iz straha da ga neki "vlah" ne opljačka,a kad ga je žeđ ipak naterala-iznenadili smo se videvši da nesrećnik ne zna da koristi tuš-bateriju.Taj isti Šaljić,završio je školu bez da ga je iko čuo da odgovara,ili da je video njegov pismeni zadatak...Dečak sa 5-6 kečeva u toku polugodišta,završava razred odlukom nastavničkog veća,jer je navodno miran i ne ometa nastavu...Drugom prilikom,potukao sam se sa jednim od "njih" oko neke devojke iz Batajnice koju je ovaj praktično pokušavao da prisili da se prostituiše sa nekim arapskim studentima.Tuča se zbila na Kalemegdanu i odmah smo privedeni u "29.novembra".Prvo su saslušali "oštećenog",a potom devojku i mene.Pazarac je ubrzo pušten,a nas dvoje su gnjavili do posle ponoći pokušavajući da "iščačkaju" da sam ga napao zbog njegove nacionalne pripadnosti.Sve se završilo prekršajnom prijavom,ali je ostao gorak utisak da se ovaj bavi kriminalom-jer ga u tome podržava milicija.
Poslednje provokacije muftije Zukorlića (traženje "darova" u vidu pozitivne diskriminacije...)su smišljene na izazivanje antimuslimanskih ispada koje će ovaj prema
Preporuke:
0
0
21 ponedeljak, 05 april 2010 07:56
dragoslav pavkov-nastavak
potrebi koristiti u kampanji protiv Republike Srbije.Zbog toga apelujem na sve koji osećaju potrebu da se oglašavaju ovim povodom da u svojim istupima ne iznose stereotipe već činjenice.Stereotip je "u sudskom sporu muslimana i Srbina,Srbin nema šansu da dobije spor (parafraza)..."Verujem da je ovo istina jer znam ko i kako tamo sudi i presuđuje.Ali ako je ovaj članak napisan za one koje tek treba informisati o tome,sva je prilika da će biti zanemaren kao vrsta srpske propagande i uobičajenog kukumavčenja.Danas,u 21.veku niko neće poverovati da se u sred Srbije suduje po načelu "kadija te tuži-kadija ti sudi".Niko osim onih koji znaju da je to nažalost tačno,ali članak i nije za njih,već za one koji to tek treba da saznaju.Imate g.Janićijeviću tamo sasvim dovoljno primera bahatosti i osionosti muslimanskih prvaka koji se ne mogu demantovati,pa pišite o njima;Na primer,ko je izdao diplomatski pasoš Muameru Zukorliću?Ko je njegovom obezbeđenju izdao dozvole za nošenje automatskog oružja?Ko su Srbi koji u korist muslimana,a protiv Srba krše zakon,ko ih je postavio na mesta na kojima se nalaze i šta o njima misle sunarodnici...I vodite račun o referencama na koje se možete pozvati.Jer ako su vam reference rekla-kazala,umesto upozorenja javnosti dobijate antipropagandu...Sve najbolje vam želim,Hristos Vaskrse!
Preporuke:
0
0
22 ponedeljak, 05 april 2010 10:30
lakon
Lake fekalije u reci Raska i teski metali u reci Ibar su "casa puna zdravlja" za korisnike kraljevackog vodovoda.
Preporuke:
0
0
23 ponedeljak, 05 april 2010 12:53
Smiljanski
Braćo moja iz Raške,znam da nemam pravo ali vas molim,da izdržite koliko god možete,da budete složni,da čuvate svoju Veru,pismo,jezik,i da rađate decu!Znam da nije lako,ali drugog izbora nemate,jer od Beograda ne očekujte ništa dobro,osim,što će uskoro da podrže Zukorlića,i uvođenje šerijatskog prava.Iako se ono već primenjuje,što se vidi po zabrani točenja alkohola,masovno otvaranje mlečnih restorana,po zabrađnjnim ženama,...Ostali ste samo bez ikakve pomoći,i podrške,i prepušteni pritisku vehabija,i ostalih,a ostavljeni od svog naroda.Mnogi u Srbiji i ne zanaju da vi postojite,njima je asocijacija za Rašku : Ljajić,Ugljanin,Zukorlić,džamije,džins,a sigurno nije Petrova Crkva,Đurđevi Stupovi,Sopoćani,,,.Ne uzdajte se u svoje Pravoslavne sunarodnike,jer njihov omiljeni političar je Rasim,kunu se i njega, i takmiče se ko će više komplimenata da mu udeli.Ali on zato nikada nije ukazao na problem iseljavanja Pravoslavnih Srba,nikad nije rekao da je N.Pazar centar narko-mafije,nikad nije rekao da se mladi iz tog regiona odvode u Tursku na obuku u terorističke kampove,nikad,,,.Posebno će na udaru biti žitelji Priboja,Nove Varoši,i Prijepolja, jer su tamo još uvek u većini,Pravoslavni Srbi.
Preporuke:
0
0
24 ponedeljak, 05 april 2010 14:10
MilošRS
Nekako mi sve zvuči poznato...
Turska, USA, Zapad...Kada je USA bila na vrhuncu moći,a Rusija u slobodnom padu, ''udarali smo kontru'' i bivali baš onakvi kakvi moramo. A danas, kada ista USA gubi na svim ''frontovima'' mi Srbi im ljubimo skute i ''jedemo zmije,guštere i ostale akrape po Ohaju ''
Ne znam , ali ja se loše osjećam zbog nas takvih...Nekako me sramota.
Al' ja sam samo ''prEčanin'', i ko me šta pita,koji se eto umislio da je Srbin... i to u vrjeme kada je to jako popularno da ne kažem ''profitabilno''.
Sram vas bilo.
Preporuke:
0
0
25 ponedeljak, 05 april 2010 14:45
Vozi Miško
Iz tužnog teksta i pratećih komentara nameće se neminovan zaključak - ostvarivanje davno napravljenog plana o rasturanju Jugoslavije i potom Srbije (bolje reći srpskog naroda) od strane tkzv. "međunarodne zajednice", "Imperije" ili "međunarodnih kriznih grupa", kako vam drago, se nastavlja bez zastoja!

Scenario se ne menja jer Srbi iz ovih dvadesetak godina nametnutih ratova, sankcija, patnji i gubitništva još uvek nisu naučili da se mogu spasti samo svenarodnim okupljanjem oko minimalnog nacionalnog programa. Ovde ne računam na one "Srbe" koji će se sada "masovno" javiti da nas ubeđuju da se ovde radi o, zapravo, "evropskim vrednostima", "elementarnim ljudskim pravima", "opasnom srpšskom nacionalizmu" i, na kraju, da je sve to, ustvari, naša "srpska paranoja o zaveri" protiv našeg naroda.

Naravno da sledi etiketiranje o našoj već "dokazanoj i priznatoj genocidnosti", a zatim i obavezna psihijatrijska dijagnoza. A na kraju znamo da sledi masovno iseljavanje i njihove horske tvrdnje da se sada "situacija na terenu ne može menjati".

Dakle, da ponovim, da bi se konačno stalo na put nasilnom rasturanju države i naroda, Srbi moraju da postignu jedinstvo oko minimalnog nacionalnog programa! Ili da zaćute i prepuste Drugoj Srbiji da dovrši započeti posao. Nažalost, ova druga "solucija" se čini mnogo lakše ostvarljiva...
Preporuke:
0
0
26 ponedeljak, 05 april 2010 16:11
Jovan Stojković-Babunski
Kada sam prošle godine bio u poseti Prizrenu, naš kombi predhodili su policajci iz KPS a, uglavnom jedan je slučajno promašio pravi put i dovezao nas do turske baze, koja je inače van svakog puta, onda je tu parkirao okrenuo se ka kombiju i počeo da se smeje i likuje. Šiptari to stvarno vide kao simbol pobede i povratka Turske na srpsku zemlju.
Preporuke:
0
0
27 ponedeljak, 05 april 2010 16:44
brm
komentatori ponovo otkrivaju ameriku o demontazi srbije i u njoj revnosno uccestvuju prihvatajucci neprijateljku ideologiju do poslednjeg zareza... Srbi i muslinani...joss samo fali Srbi i partizanovci...
na naccin kako vam je
@vera
objasnila

a kako se boriti...sigurno ne opisima koji jako paussalno zvucce.. kako to verovatno iz dobre namere ccini pisac ovog teksta...
na ssto vam je
@dragoslav pavkov ukazao

DOMOVINA SE BRANI PRE SVEGA ZNANJEM
Preporuke:
0
0
28 ponedeljak, 05 april 2010 19:12
Dejan
@ brm

Nije pisac teksta paušalno okarakterisao stvari. Bošnjaci se ne osećaju kao Srbi, i nema te naše priče koja će to da promeni.

Mnoge evropske zemlje su pokušale u duhu demokratije i građanskog društva da reše problem integracije.

Nijedna nije uspela.

Koja zemlja je liberalnija od Holandije, pa će na izborima da pobedi u doglednoj budućnosti Gert Vilders (neće među intelektualcima iz nekog njihovog "kruga dvojke", ali hoće među običnim svetom).

Ne znam više ni gde sam čitao koliko su malo Srbi zastupljeni u državnim organima na područjima Hrvatske u kojima žive. Valjda su u Donjem Lapcu 90% stanovnika Srbi, a 90% policajaca su Hrvati.

Ne treba gledati predaleko za rešenja.
Preporuke:
0
0
29 ponedeljak, 05 april 2010 21:30
Kolona
Srbi se ponasaju kao Jevreji u II Sv. Ratu.
Jevreji su u kolonama, bez protesta i otpora, verujuci onima koji ih vode odlazili u smrt.
Bilo je i medju Jevrejima koji su znali sta se desava i pokusali da objasne svom Narodu, ali im niko nije verovao. Istina je bila teska za poverovati, i desilo se to sto se desilo.
Preporuke:
0
0
30 ponedeljak, 05 april 2010 23:45
Zdravko
Srbi se ponasaju kao Srbi u II Sv. Ratu.
Srbi su u kolonama, bez protesta i otpora, verujuci onima koji ih vode odlazili u smrt.
Bilo je i medju Srbima koji su znali sta se desava i pokusali da objasne svom Narodu, ali im niko nije verovao. Istina je bila teska za poverovati, i desilo se to sto se desilo.

Ovaj bi moglo i ovako. Ko nas je kleo nije gubio vreme.
Preporuke:
0
0
31 utorak, 06 april 2010 03:14
jova(mali)
Citam nocas o pokusajima stanovnistva Stare Srbije da se oslobodi Turaka, i zbog toga, strahovitom teroru nad stanovnistvom od Arbanasa...Usred toga, i vapaja stanovnistva da Srbija nesto ucini, sledi zahtev tadasnjeg britanskog konzula/1860.g., da Srbija vec jednom prestane sa svojom velikosrpskom politikom, i ne podrzava pobunjenike. Nista o turskim/arbanaskim/bugarskim zlocinima...I naravno usledile su jos vece odmazde nad narodom srpskim.
Circulus viciosus, rekli bi.
Tako poznato.
P.S.Tadasnja Srbija nije zarezivala doticnog engeleza! Ni d'izrailija. Ni to sto su oni britanska imperija...I bez podrske Rusije-forsirala bugarsku, ipak uspela da kolko tolko bude svoj na svome.
Preporuke:
0
0
32 utorak, 06 april 2010 04:34
Maksim V.
Isti scenario kao na sarajevskoj regiji....
Draga braco iz Raske, to je vec vidjeno u Sarajevu i okolnim opstinama. Policija i mediji su sve znali, ali niko to nije publikovao.
Pred raspad bivse BiH, samo na Ilidzi je bespravno napravljeno preko 3600 kuca, mahom su to bili siptari sa Kosova i Sandjaklije. U tramvajima drugim vozilima u grdaskom prevozu su bilie trojke kao "kontrolori karata". Imali su ovlastenje da kontrolisu licne karte, e oni su bili profesionalne ubice specijalnim nozevima "bodez". "Trojke konrolori-revizori" su bili iz Sandzaka i narocito u nocnim satima izboli su na stotine Srba muskaraca. Znak njihovog raspoznavanja su bile krace nogavice pantalona i bijele carape. Mediji u Srbiji su takodje znali za ta desavanja, ali medijska blokada je bila konstantna, kao i danas?!
Cuvajte se i na vrijeme reagujte kako vam se nebi isto desilo kao u Sarajevu.
Srecno....
Preporuke:
0
0
33 utorak, 06 april 2010 08:13
Ibrahim
Objasnite mi zasto Sandzak u Srbiji ne bi mogao da ima polozaj kao sto Republika Srpska ima u BiH?
Preporuke:
0
0
34 utorak, 06 april 2010 09:49
brm
@ dejan
"Mnoge evropske zemlje su pokušale u duhu demokratije i građanskog društva da reše problem integracije.

Nijedna nije uspela."

koja nije uspela?
u kojoj postoje Sandžaci i Vojvodine?
u kojoj državljani arapskog, turskog, senegalskog, poljskog.. porekla nisu Frnacuzi/Nemci, Britanci..?

to što se neki Bošnjaci zadojeni čitav vek ekstremnim ideologiojama, ne osećaju Srbi, kao što se i posle 3-4 veka oseća sandžačka dijaspora u Turskoj(nacionalni Turci srpskog porekla)- očit je dokaz superiornosti normalnih (Turska, Holandski desničar kog anavodiš, Francuska, ,Rusija..)nad ekstremnim(režimi Bosne, Srbije, Crne Gore SSSR-a..)ideologijama..

utoliko je suicidnije da i mi pravoslavni Srbi usvajamo tuđe ekstremne ideologije


vratimo se Vuku - Srbi svi i svuda

pozdravljam sve Srbe "i partizanovce"
Preporuke:
0
0
35 utorak, 06 april 2010 09:52
brm
@ dejan
"Valjda su u Donjem Lapcu 90% stanovnika Srbi, a 90% policajaca su Hrvati."
po toj analogiji bi u Novom Pazaru trebalo da bude više policajaca Bošnjaka
sam sebi upadaš u reč..ovaj primer nam baš ne ide u prilog
Preporuke:
0
0
36 utorak, 06 april 2010 11:19
brana
Ne smemo da se bojimo ničega! Mi smo jedini narod koji je u zločinačka vremena imao Svetitelja na zemlji! I čitav svet je gledao kako Srbi sahranjuju svog Svetog Patrijarha.
Htenje Evrope da nas satre, uništi, da nas nema na licu zemlje, dominira čitavim 20. vekom i izgleda treba da kulminira u 21. Ali po onoj biblijskoj reči: ''da se blagodat Božja u nemoći projavljuje'', tako i mi Srbi treba da se nadamo u pomoć Božju, i samo u pomoć Božiju, nikakvi kinezijanci, rusijanci...
Mi nemamo mogućnost da izaberemo drugu vlast, jer jednostavno ne postoje ljudi! Mi ih sve znamo i niko ne bi bio drugačiji od ovih sadašnjih, da se ne zavaravamo. Svoj nizak duhovni nivo i pomanjkanje nacionalne svesti svi oni svakodnevno iskazuju u javnosti, a najgori su: Šutanovac koji ne shvata da pre nego što oficiru da stan, mora da mu da smisao, Palma koji menja iskaze u potpunosti dva minuta pre odluke, Nikolić koji mlitavo iskazuje svoje mlitave stavove... itd.
Rasparčavanje prethodi sabiranju. Ali pre sabiranja Srba i ujedinjavanja srpskog nacionalnog bića, moramo još mnogo da pretrpimo. Gospod će nam dati snagu sve da izdržimo, samo ako stojimo uz Njega.
Biće nam i Put i Istina i Život u vremenima koja dolaze.
Preporuke:
0
0
37 utorak, 06 april 2010 17:58
Dejan
@ brm

Nisam razumeo ono za ideologije.

Integracija muslimana u Evropi nije uspela. Da jeste, ne bi danas morali da zabranjuju zabrađivanje žena. Jednostavno je preveliki jaz između kultura.

Ti mene nisi razumeo za analogiju sa Donjim Lapcem.

Pročitaj pažljivije, pa ćeš da razumeš.

@ Ibrahim

Srbija je država sa istorijom, tradicijom i teritorijom. U vreme Berlinskog kongresa je bilo valjda 26 država na svetu, među njima su bile i Srbija i Crna Gora. Sopoćani su napravljeni mnogo pre nego što su tvoji sunarodnici iz "Sandžaka" prešli iz pravoslavlja u islam.

Bosna je sa druge strane plod trulog kompromisa. Tri naroda bez ičeg zajedničkog moraju da žive zajedno isključivo voljom stranaca.

Prema tome, ne možemo mi nekome ko je tek pre 15 godina smislio sebi ime odjednom da poklanjamo autonomije.

Na mržnji prema Srbima i Srbiji se ne gradi identitet. Pogledaj sudbinu "Pomaka" u Bugarskoj, videćeš da smo mi kao narod bili korektni prema vama.
Preporuke:
0
0
38 utorak, 06 april 2010 18:54
@Ibrahim
Objasnite mi zasto Sandzak u Srbiji ne bi mogao da ima polozaj kao sto Republika Srpska ima u BiH?

U BiH zivi 37% Srba, a u Srbiji (ne racunajuci KiM) 1,8% Bosnjaka.
43,5 Bosnjaka u BiH i 2,3% Bosnjaka u Srbiji (prema popisu iz 1991) dobili su pola Bosne.
Malo li je?

http://en.wikipedia.org/wiki/Demographic_history_of_Bosnia_and_Herzegovina
http://en.wikipedia.org/wiki/Demographic_history_of_Serbia
Preporuke:
0
0
39 utorak, 06 april 2010 21:33
Ibrahim
@Dejan

Bosna je takodje drzava koja je postojala jos u srednjem vijeku. A Stjepan Kotromanic koji je vladao u XIV vijeku svoj narod naziva dobrim Bosnjanima. To je znao i Ilija Garasanin koji u nacertaniju vise puta koristi naziv Bosnjak, taj naziv je koristio i Njegos u gorskom vijencu a i Austro-Ugarska je toga bila svesna nakon 1878. To sto u SHS i SFRJ nisu priznavali nasu naciju pod tim imenom je druga stvar.
Na osnovu cega mozete da tvrdite da Srbi zive u BiH na silu a da je sa druge strane Sandzak u Srbiji nesto sasvim normalno?
Preporuke:
0
0
40 sreda, 07 april 2010 00:07
Dejan
@ Ibrahim

Problem je što u odsustvu prave istorijske utemeljenosti pokušavate sebe da pripojite za nešto što nema veze sa vama.

Bosna nije istorijska država Bošnjaka, tj. islamizovanih Srba i Hrvata, niti možete da povežete geografski pojam Bosne sa nekim vašim identitetom.

Srbi i Hrvati u Bosni bi se smesta pripojili svojim maticama da nije međunarodne zajednice. Uostalom ako to nije tako, čemu histerija oko referenduma u Republici Srpskoj.

Prava je istina da je Otomanska imperija bila jedna tlačiteljska, nazadna pseudo-imperija. Pogledajte kakve tragove je nemačko prisustvo ostavilo na delovima nekadašnje Jugoslavije.

Uporedite to sa turskim "pečatom".

U svakoj islamskoj zemlji vlada veliki pritisak na verske manjine. Dokaz je razdvajanje Indije i Pakistana, gde je od 1947. Pakistan postao 99% muslimanska zemlja, dok je Indija zadržala svoju versku raznovrsnost.

Pod istim uslovima su i Turci na Balkanu zaveli islamski poredak u kome su jasno razdvojili građane prvog reda (sve muslimane) od građana drugog reda (hrišćana).

Prelazak u Islam, ili "poturčavanje" je pojava koja je bila rasprostranjena na celom Balkanu.

Prema tome, pitanje vašeg identiteta nema veze sa Bosnom. Stepan Kotromanić nema veze sa Islamom ili Bošnjacima.

Ovde ima i takvih koji Vojvodinu kao geografsku oblast pokušavaju da povežu sa nekim višim, reklo bi se nacionalnim identitetom, međutim ti pokušaji izgledaju prilično groteskno. To su Srbi koji žive u delu zemlje koji je nekada pripadao Austro-Ugarskoj, ništa više.

I dalje su Srbi.

Isto važi za vas Bošnjake (nije moje da namećem svoj stav kako neko treba da se zove). Niste vi neki starosedeoci Bosne. Pritisak je bio veliki, neko je poklekao, prešao u Islam, i to je to. Praviti od iznuđenog poteza naciju je psihološki razumljivo, ali ne i istinski održivo.

Uostalom kojim jezikom govorite? Dodavanje turcizama ne čini novi jezik (bolje onda pričajte turski). Pričate jezikom Srba i Hrvata.
Preporuke:
0
0
41 sreda, 07 april 2010 02:14
Goran Jevtović
@ Dejan

Bravo za poslednje komentare!
Preporuke:
0
0
42 sreda, 07 april 2010 07:52
dragoslav pavkov@Dejan
Rasprava o identitetu se vodi na drugom mestu,u komentarima na tekst profesora Antonića,ali kad je Ibrahim već tu...
Pa mogli bismo u nečemu da se ugledamo na Hrvate...Franjo Tuđman je bio svakojak ali sigurno nije bio glup.Današnja Hrvatska je plod njegovog studioznog proučavanja grešaka onih koji su kroz istoriju vladali tom zemljom.Da ne idemo dalje u prošlost;
Mislim da ćemo se složiti da je Tito bio pre svega Jugosloven,da mu je cilj bio jaka jugoslovenska federacija.Greška koju je napravio (a Tuđman uočio) je u tome što se nije do kraja obračunao sa svim snagama koje su bile protiv Jugoslavije tokom drugog svetskog rata,već je uplašivši se njihove brojnosti odlučio da deo fizički uništi,deo pozatvara,a ostatak uplaši-i umesto istinom,nastavi da vlada strahom.Tako je u Hrvatskoj posle Blajburga i "križnog puta" ipak ostao da postoji nukleus otpora Jugoslaviji.Pošto je hercegovačkom ili dalmatinskom prosečnom seljaku dosta teško objasniti kako mu je to Jugoslavija,država u kojoj je prvi put u "tisućljetnoj povijesti" postao svoj na svome kriva što mu je tata nestao '45,a većina rođaka po Nemačkoj i Južnoj Americi,hrvatski prvaci iz '71 su im pokazali nekog opipljivog-Srbe.Kako tamo nema hrvatske familije iz koje neko nije stradao u ustašama ili domobranima,a SVI Srbi su bili na suprotnoj strani,u partizanima ili četnicima svejedno,igranka je mogla da počne.Tome su samo doprinosili razni bahati Srbi koji su se dočepali neke vlasti,najčešće na osnovu rodbinskih veza sa "revolucionarima".Tuđman je problem pravilno prepoznao i izbegao Titovu grešku;Najpre je na svoju stranu mobilisao tzv. međunarodnu zajednicu.Zatim je na način prihvatljiv toj "zajednici" organizovao i sproveo Bljesak i Oluju,i sveo Srbe na manje od 3% "pučanstva".Pod pritiskom stranaca je zatim doneo Zakon o općem oprostu,ali je zadržao pravo da Srbe na koje se taj zakon odnosi ne prima u službu na poslove odbrane i zaštite ustavnog poretka.Ko može da zameri Hrvatima što u policiji ne zapošljavaju bivše
Preporuke:
0
0
43 sreda, 07 april 2010 08:22
dragoslav pavkov-nastavak
neprijateljske vojnike?To može da nam se ne sviđa-ali argumenata za napad na hrvatsku vlast po tom pitanju nemamo.Jer kao što je istina da u Donjem Lapcu živi 90% Srba,takođe je istina da su svi oni bili protiv države kakva je Hrvatska danas.I u međuvremenu su izgubili rat protiv te države.Jesu li se trebali odlučnije boriti ili naći boljeg saveznika-to je tema za neku drugu diskusiju.Ovde bismo mogli da se zapitamo:A zašto ova država ne postupi po hrvatskom modelu?Mislim,njima to niko ozbiljan ne zamera,zašto i mi ne radimo isto?Kod nas recimo,u sred Srbije u Novom Pazaru slobodno živi čovek,Bošnjak,koga R.Srpska traži zbog zločina koje je kao pripadnik Armije BiH počinio nad sarajevskim Srbima;Godinu dana posle njegovog postavljenja za komandanta Armije BiH,supruga Sefera Halilovića je dizala njegovu platu (od JNA) u Prijepolju (Srbija);Državljanin Srbije Ejup Ganić,od Vojnog tužilaštva u Beogradu osumnjičen za ratni zločin u Dobrovoljačkoj, 1996.godine od strane tadašnjih jugoslovenskih vlasti biva primljen kao član delegacije BiH u nekakvim međudržavnim razgovorima;Međumuslimanska razračunavanja,sve sa pucnjavom iz automatskog oružja po ulicama sandžačkih gradova-i nikom ništa!Ako se uzme da je u "ostatku Srbije" sasvim normalno da se za nošenje pištolja dobije godinu dana zatvora,koliko se u Pazaru dobije za pucanje iz kalašnjikova?Koliko ako puca Bošnjak,a koliko bi dobio Srbin,ako mu se omakne tako nešto?Kako bi Ibrahim prokomentarisao činjenicu da je suđenje "trgovcima belim robljem" umesto u Novom Pazaru gde se "biznis" i odvijao i gde su "biznismeni" SVI Bošnjaci,održano u Somboru,pošto je "srećom" jedna od optuženih "nebošnjakinja" i meštanka Sombora?Kažem "srećom" jer da je i ona kojim slučajem bošnjačke nacionalnosti-verovatno bi se sudilo u Pazaru i vuk bi pojeo magarca,ili bi se završilo sa nekim smešnim uslovnim kaznama.Ali,zar nije tragično nešto drugo:Da ova država nema mogućnost da pošteno suđenje organizuje na jednom delu svoje teritorije,plašeći se nekakvog pritiska javnosti?
Preporuke:
0
0
44 sreda, 07 april 2010 09:29
brana
Izvinjavam se što upadam, svi pričamo srpskim jeѕikom, hrvatski jeѕik ne postoji.
Preporuke:
0
0
45 sreda, 07 april 2010 10:13
titoističke predrasude
@dragoslav pavkov
Mislim da ćemo se složiti da je Tito bio pre svega Jugosloven,da mu je cilj bio jaka jugoslovenska federacija.

Mrak.
Preporuke:
0
0
46 sreda, 07 april 2010 16:36
MilošRS
Ibrahime...

Ne znam da li si iz Srbije ,ili iz BiH (Republika Srpska ili FBiH),ali pokušati ću ti odgovoriti na tvoje pitanje ,pitajući te...

Šta misliš , kako bi se danas rješavalo muslimansko nacionalno u BiH pitanje da su Srbi pobjedili na Kosovu 1389.i zaustavili prodor Turaka na Balkan?
Gdje bi ti danas bio u toj priči ?
Pretpostavljam da bi , u tom slučaju , danas na i na tvom kuhinjskom stolu još uvjek bila košarica sa vaskršnjim jajima .
Preporuke:
0
0
47 sreda, 07 april 2010 16:51
Ibrahim
@Dejan

Bosna jeste drzava Bosnjaka, Srbi i Hrvati imaju pravo ziveti u njoj ali je nemaju pravo razbijati.
Ja sam Bosnjak a ne Turcin i svestan sam da su Turci okupirali Bosnu, ubili poslednjeg bosanskog kralja i mnogo kasnije slomili ustanak kapatana Huseina Gradascevica. Mada odnosi se menjaju i danas je Turska prijatelj Bosne.
Kako to Stjepan Kotromanic nema veze sa Bosnjacima kada on svoj narod naziva dobrim Bosnjanima? A Bosnu kao drzavu cuva pre svega Alah.
Primerima Indije, Pakistana i drugih vi pokusavate da kazete da su muslimani nazadni? Na vasu zalost niste u pravu, Bagdan je imao osvetljenje dok je London jos bio selo, zahvaljujuci nama ste ponovo dosli do Aristotela, u arapskom kalifatu su milioni hriscana i Jevreja slobodno ziveli. Kako su tada prolazili Jevreji u hriscanskim zemljama? A sultan Saladin nije pravio odmazde cak i nakon brojnih zverstava krstasa.
Preporuke:
0
0
48 sreda, 07 april 2010 21:25
Dejan
@ Ibrahim

Nema razloga za ljutnju. Ne mogu da prihvatam kvazi-istoriju kao fakat.

Baš sam pogledao i Načertanije.

Jeste, tako je, spominju se Bošnjaci:

Na istočnog veroispovedanija Bošnjake veći upliv imati neće biti za Srbiju težak zadatak Više predostrožnosti i vnimanija na protiv toga iziskuje to, da se katolički Bošnjaci zadobijedu. Na čelu ovih stoje franjevački fratri.


(O politiki Srbije u smotreniju Bosne, Ercegovine, Crne Gore i Sjeverne Albanije- pod 6)


Dakle u prevodu na običan srpski jezik: za pravoslavce u Bosni neće biti problem, dok ćemo katolike u Bosni teže da pridobijemo jer slušaju svoje franjevačke fratre.

Bošnjak je Garašanin koristio očigledno kao geografski sinonim za nekoga iz Bosne, kao kad se kaže Šumadinac, Hercegovac ili Ličanin.

Geografske oznake ne znače nacionalnu pripadnost. Uostalom "Sandžak" je i u Crnoj Gori delom, a tamo se veliki broj ljudi izjašnjava kao "muslimani", a ne "Bošnjaci".

Poluistina je gora od laži, jer lakše zavede neupućenog. Tako je i vama servirana priča o Načertaniju, Stepanu Kotromaniću i drugima, ALI VAN KONTEKSTA.

Uostalom dovoljno je za vas da vam se navede pitanje vašeg jezika. Da ste vi narod stari, sa korenima od tog Stepana Kotromanića (dobar je i hrišćanski velikaš u odsustvu boljeg primera, daj šta daš), pa valjda biste imali neke prave bosanske reči.

Ne mislim turske. Ne mislim na dodavanje slova "h", kao recimo - dohakao sam im u ovoj raspravi.

To nije jezik. To je jednostavno smešno, kao kada je predsednik Skupštine Crne Gore, nama dragi Ranko Krivokapić, otvorio zasedanje skupštine pozdravom na crnogorskom.

Kažu da su se sami poslanici nasmejali.

Bosna je država Srba, Hrvata i Bošnjaka. "Sandžak" (bilo ih je oko 300 u Turskoj) je turski naziv za Rašku oblast, centar srpske srednjovekovne države, gde su Sopoćani, Đurđevi Stupovi i Stari Ras, spomenici svetske kulturne baštine UNESKO-a, a ne laž uzrokovana odsustvom pravog identeta.
Preporuke:
0
0
49 sreda, 07 april 2010 21:52
vlks
@ibrahim
Mislim da imaš problem da shvatiš da u srednjem veku ne postoje nacije. Naravno da su njegovi podanici bili Bošnjani, jer su živeli u Bosni. Ostaje činjenica da su jedini narodi koji su spomenuti u 10. veku bili Srbi i Hrvati i da su njihove granice bile župe Imota, Pliva, Cetina,Livno i reka Vrbas. Povelje bosanskih vladara su bile pisane na srpskom jeziku, a Tvrtko je poslao vojsku na Kosovo. Stefan Tomašević je poslednji vladar srpske despotovine. Na našoj strani su činjenice na vašoj pretpostavke.
Preporuke:
0
0
50 sreda, 07 april 2010 22:01
Dejan
@ Ibrahim

Bosna jeste drzava Bosnjaka, Srbi i Hrvati imaju pravo ziveti u njoj


Hvala lepo na velikodušnosti, ali to isto može da se kaže za Bošnjake, imate pravo da živite u Bosni, ali nemate tapiju na celu zemlju. Dogovorite se, ako ne može, opet se dogovorite, kao Jugoslavija, o mirnom razlazu.

Imate 51% Bosne, dogovorite se sa katoličkim Bošnjacima (tj. Hrvatima) o tome kome će šta da pripadne.

Pridobijte prvo franjevačke fratre (malo se šalimo).

To je to. Nije Srbija Alaj Begova slama, a Bosna nedodirljiva i neprikosnovena. Amerikanci su otvorili duha samoopredeljenja iz boce, sad se svi moramo snaći u tim okolnostima.

Ova priča o Bagdadu je suvišma.Renesansa se desila u hrišćanskoj Evropi.

Ne omalovažavam ničiju kulturu, ali da nije hrišćanske tradicije, teško celom svetu, bez toliko naučnika, pisaca, filozofa.

Čuvenog američkog pisca Sol Beloua su pitali za multikulturalizam.

On je pitao ko je Tolstoj među Zulu piscima.

@ Goran Jevtović

Hvala. Pozdrav!

@ Dragoslav Pavkov

Imamo problem što je Milošević, kao čovek koji je desetine puta bio u Americi, bio blaženo nesvestan svetske situacije, dok je Titov general, koji nije video inostranstva (i verovatno govorio samo ruski) bolje ukapirao stvari.

Razlika je što je jedan voleo svoju zemlju i vlast, drugi je voleo samo vlast.

Tako smo došli u poziciju da smo izašli iz svega kao gubitnici. Zato se danas ponašamo kao da se plašimo svoje senke. Sejači srpske katarze u poslednjih 10 godina ne računaju da nema ni državnog ni ekonomskog napretka sa narodom koga si svojim optuživanjem i tobožnjom "dekontaminacijom" ubio u pojam.

Šta da očekuje čovek, kad se oseća kao prebijen pas.

To nam je naša demokratija dala.

Pozdrav!
Preporuke:
0
0
51 sreda, 07 april 2010 22:54
@Dejan
Tako smo došli u poziciju da smo izašli iz svega kao gubitnici

12,2% Srba iz SR Hrvatske i 31,2% Srba iz SR BiH (prema popisu iz 1991) dobili su 49% SR BiH.
Malo li je?

http://en.wikipedia.org/wiki/Serbs_of_Croatia
http://en.wikipedia.org/wiki/Demographic_history_of_Bosnia_and_Herzegovina
Preporuke:
0
0
52 sreda, 07 april 2010 23:08
dragoslav pavkov
Gospodine titoističke predrasude;
Citat koji ste naveli je deo mog obraćanja Dejanu.Znači,mislim da ćemo se Dejan i ja složiti u nečemu.Nikad nisam ni pomislio da će mi istomišljenik biti neko ko za sebe uzme pseudonim "titoističke predrasude".
Opušteno...
Preporuke:
0
0
53 sreda, 07 april 2010 23:18
dragoslav pavkov@Dejan
Hvala na trudu koji ste uložili da biste pronašli Garašaninov citat.Za onoga kome je do činjenica to je sasvim dovoljno.
Međutim,mislim da je "Ibrahim" provokator koji se na ovom sajtu javlja i pod drugim nikovima.Možda bi zbog ovakvih primera redakcija trebala da razmisli o obavezi ostavljanja I-mejl adrese koja bi pomogla moderatoru da sankcioniše takvo ponašanje.Istovremeno,ako nisam u pravu-izvinjavam se komentatoru Ibrahimu.On (ako je autentičan) svakako ima pravo na svoje mišljenje,bez obzira što ću se svim snagama boriti da takav način razmišljanja ode na neko primerenije mesto.
Preporuke:
0
0
54 četvrtak, 08 april 2010 00:58
Dejan
@ Dragoslav Pavkov

Ja sam lično protiv cenzure. Meni moderator dva puta nije objavio ceo komentar, bilo je to moje viđenje rešenja pitanja "brm"-a - kako 6-7 miliona Srba da živi sa 2 miliona Šiptara? (najčudnije od svega nisam spominjao nasilje, etničko čišćenje i slično), drugi put sam bio previše ciničan na malo gastarbajterskog hvalisanja jednog redovnog komentatora. Par puta su mi izbrisani sinonimi za zadnjicu i slične "ružne" reči, dok mi jednom nije dato da okarakterišem jednom rečju kako su glasali ZES-ovi birači 2008 (to bih žarko želeo da kažem, ali pravila su pravila). Sve te korekcije razumem jer su bile opravdane zbog kulture dijaloga (osim onoga za Šiptare u Srbiji).

Dobro je da se puste i totalno disonantni tonovi, uz to nam ide u prilog kada se jave "ogorčeni Vojvođani" koji pričaju o nezavisnosti, ili Bošnjaci koji su dobili izvinjenje, pa bi sad i odštetu.

Pobeda na idućim izborima će da zavisi od oko 5% neodlučnih.

Na jednoj strani smo mi, na drugoj je "Druga Srbija". Niko od ta dva bloka neće da promeni ubeđenje.

Ostaje da pokažemo neutralcima našu stranu priče, koju skoro svi mediji prećutkuju.

Uostalom dovoljno je da se uporede komentari sa ovog sajta i sa drugih sajtova. Ovo će možda da zvuči pretenciozno, ali u poređenju sa drugima, ovde se okuplja trust mozgova.

Ne znam da li je Ibrahim provokator sa više "nikova", vidim samo da za čoveka vičnog bosanskom jeziku mnogo brka ekavski i ijekavski.
Preporuke:
0
0
55 četvrtak, 08 april 2010 09:45
brm
@ dejan
"Bosna je sa druge strane plod trulog kompromisa. Tri naroda bez ičeg zajedničkog moraju da žive zajedno isključivo voljom stranaca."

kad sam pomenuo tuđe ideologije mislio sam (između ostalog) baš na ovo

kakva tri naroda?
ko nema ničeg zajedničkog?
ti i Kusturica?
ja i Meša?
Mehmed paša i patrijarh Čarnojević?
nadbiskup Zmajević i patrijarh Čarnojević?
SVI IZ ISTOG BRATSTVA, čak ne ni plemena

ako nište drugo imaju bar ono što i određuje pripadnost JEDNOM narodu - jedan(te)isti jezik.

teorija o tri naroda je i izmišljena voljom stranaca

a ovamo se boriš protiv Dukljana i Vojvođana
Preporuke:
0
0
56 četvrtak, 08 april 2010 10:00
brm
@ Dejan @ Dragoslav Pavkov
slažem se sa Dejanom...nervira me kad se bilo ko proglasi za provokatora..ako je zaista provokator, valda ćemo lako da ga razbijemo argumentima..što se i desilo na primeru Ibrahima..
žao mi je što je Dejanu cenzurisan baš odgovor meni..ja volim da polemišem sa neisto-(ali)-mišljenicima..ne sa onima koji ne misle i horski ponavljaju..jer smatram da je istina jedna pa iako naizgled ne mislimo isto kroz raspravu ćemo doći do nje odbacujući svako svoje zablude bez sujete.
Preporuke:
0
0
57 četvrtak, 08 april 2010 14:57
dragoslav pavkov brm
U načelu i ja sam protiv cenzure komentara,ali;
Provokator je neko ko kaže "Bosna je država Bošnjaka,Srbi i Hrvati imaju pravo da u njoj žive ali nemaju pravo da je cepaju...(parafraza)".
Ako moderacija ne sankcioniše takvo izražavanje "patriotizma",da li je u redu ne objaviti odgovor nekog "sa druge strane" ko bi na primer replicirao sa:"Bošnjačka nacija je izmišljotina nedoučenih islamskih fundamentalista i postojaće samo onoliko koliko to bude u interesu onih koji vas trenutno podržavaju.Vi ste svi bivši Srbi i Hrvati čiji preci su kao ljudi bez načela i dostojanstva menjali veru za večeru.Bosna kao geografski pojam postoji mnogo pre Bošnjaka,i ne možete jednostavno grupu ljudi nazvati po mestu gde su nastanjeni i proglasiti ih nacijom.Ako vam je baš mrsko da budete ono što ste-preostaje vam da budete ponovo Turci,što vam sve do 1912. ni malo nije smetalo."?
Moje skromno mišljenje je nas ovakav nivo diskusije ne bi nikud odveo,pa da su zbog toga potrebne intervencije moderatora u smislu da ne propušta tekst koji je provokacija smišljena radi izazivanja određene reakcije,sve dok ga autor ne "upristoji".Naravno,cenim mišljenje većine i ne mislim da sam obavezno ja u pravu.
Preporuke:
0
0
58 četvrtak, 08 april 2010 22:29
Dejan
@ brm

Bošnjaci i Hrvati se ne osećaju bliskim nama, i nema te naše priče koja će to da ispravi.

Naši heroji su za njih zlotvori, i obrnuto. Video si da ne možemo ni oko istorije da se složimo. Slavimo različite praznike. Jedni slave "Oluju", drugima je to dan žalosti.

Nema tu ičeg zajedničkog osim jezika. Poreklo se tu ne gleda, ovi jesu poturčeni Srbi ali su u međuvremenu postali bliskiji talibanima nego svojim nekadašnjim sunarodnicima Srbima.

Na Balkanu pomaže samo opasivanje berlinskim zidovima. Mi ogradimom svoje, Hrvati svoje, Bošnjaci svoje. Bez dobrosusedskih odnosa, bez ičega. Što manje interakcije sa drugima, to je bolje za sve nas.
Preporuke:
0
0
59 četvrtak, 08 april 2010 23:50
titoistička balkanologija
@Dejan
Na Balkanu pomaže samo opasivanje berlinskim zidovima. Mi ogradimom svoje, Hrvati svoje, Bošnjaci svoje.

Zašto bi se stvaranje nacionalnih država na Balkanu zvalo "opasivanjem berlinskim zidovima"? Pa tako čitava Evropa živi.
Preporuke:
0
0
60 petak, 09 april 2010 02:04
Tutinac na prinudnom radu u sumadiji.
Vas tekst oslikava pravu sliku u RASKOJ OBLASTI.Ipak mislim da je ovo sve nedovoljno.Danas pisati o Tutinu gde Srba pravoslavaca gotovo da i nema ili o Crkvinama gde srba nema vec skoro jedan vek deluje dosta zakasnelo.Medjutim treba pokrenuti jednu siru akciju i pokazati pre svega srbima sta smo izgubili i sta gubimo i ovih dana.Mi pravoslavni srbi se selimo se na sever pod pritiskom gotovo ceo 20 vek.Mora da se stvori covek organizacija,udruzenje,koje ce pravoslavni zivalj da vrati na jug gde im je i mesto.Za pocetak zabranimo da bilo ko koristi rec Sandzak pri tome se izvinjavam nasoj braci srbima muhamedanske veroispovesti da moraju da shvate da je to Raska i samo RASKA.
Preporuke:
0
0
61 petak, 09 april 2010 14:00
Jovan G
Prema popisu iz 1948. u NR Srbiji je živelo oko 80.000 "muslimana srpskog jezika". Njih oko 80% su se nacionalno opredelili kao Srbi.
Posle masovnih čistki krajem 40-ih, okupaciona vlast se učvrstila, pa su se već 1953. svi oni, po partijskoj direktivi, izjasnili kao nacionalno neopredeljeni.

Inače, ono ruglo na Dedinju još uvek stoji.
Preporuke:
0
0
62 petak, 09 april 2010 16:44
Tutinac na prinudnom radu u sumadiji.
Citajuci komentare morao sam jos nesto reci,zakljucio sam da mi kao narod ne cuvamo svoje reci i jezik a drugi to vesto koriste.Evo nekoliko primera a vi vidite sta smo sacuvali.Ras,Raska,Racani,Kosovo,Metohija,Bosna,Ercegovina,Vojvodstvo,Vojvodina,Dalmacija,Skadar,Pec,Urosevac,Slavonija,Baranja,Prizren,Skoplje,Arbanasi,Rvati,Muhamedanac,Srb,Vlah i tako jos u nedogled.Znaci ne postoji sandzak,kosove,presevska dolina,slavonsobaranjska zupanija,bosnia,monte negro,vojvodina itd.Ali postoji Raska,Kosovo i Metohija,Juzna Srbija,Slavonija,Baranja,Bosna i Hercegovina,Crna Gora,Srpsko Vojvodstvo ili Srpska Vojvodina.Sacuvajmo svoj jezik i reci .Cuvajuci jezik sacuvacemo i teritorije.
Preporuke:
0
0
63 ponedeljak, 12 april 2010 06:27
Damjan
Nadam se da ce ovaj tekst osvanuti u Engleskom i Ruskom prevodu.

Izuzetno bi bilo korisno predstaviti ovaj tekst na drugim jezicima jer ovo je svojevrstan apel. U smislu jednostavnosti i hitnosti, blizak je apelima koje je pokojni Patrijarh Pavle upucivao sa Kosova za Beograd, a koji su takodje bili ignorisani od strane vlasti bas kao i ovaj sada.
Preporuke:
0
0
64 ponedeljak, 19 april 2010 07:08
Milan Vidmar
Unutrasnji neprijatelj je najopasniji, mnogo opasniji od spoljnog.
Spoljni neprijatelj bio nam je Broz i brozovci a unutrasnji, nasi susedi - cinkarosi. Sada politicare jedino briga da sacuvaju stolice a ne da usmere Srbe slozi i JEDINSTVU. Cvrst zakon u Raskoj (a uskoro i u Vojvodini) protiv terora nad srpskim zivljem doneo bi mir i sigurnost ali srpski politicari nece da se zamere svojim gazdama: vladi USA i Novom Svetskom Poretku. Nece da rezikuju svoje stolice.
Nasi popovi su takodje paraziti. Da nisu, propovedali bi svake nedelje po crkvama a takodje drzali bi dobrovoljna predavanja po skolama o smrtonosnom delovanju dzibre i krdze - rakije i duvana na zdravlje celokupne nacije a takodje o pobacajima kao najvecem zlocinu cedomorstva. Ali nasi popovi, jedino misle na sebe.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner